Rövid ismertető:Középmotoros átalakító készlet, mely felülmúlja teljesítményben, sebességben a gyári megoldásokat. Nyomatékszenzoros motorvezérlés, vagyis minél jobban tekersz, a motor is annál jobban segít. Természetes kerékpáros élményt nyújt. A középmotoros kialakításnak és a kis tömegnek köszönhetően nem jelentkeznek az agymotoros kerékpárok negatívumai az irányíthatóság, biztonságos közlekedés terén. Ugyanezt a megoldást alkalmazzák a neves elektromos kerékpár-beszállítók, mint a Bosch, Shimano. A Tongsheng évek óta kínálja TSDZ átalakító készleteit, így mára egy kiforrott, bevált technikává vált amit világszerte forgalmaznak.
2 év jótállással.
Termékismertető
Tongsheng TSDZ2 48V 500W elektromos kerékpár átépítő készlet. Csenedes, szénkefe nélküli motor integrált hajtás elektronikával. Nyomatékszenzoros, vagyis érzékeli a pedál lenyomásának erősségét és ez alapján határozza meg a rásegítés mértékét. Ezzel természetes bicikli élményt nyújt: olyan, mintha sokkal erősebbek lennének a lábaid. Ha nem tekersz, nincs rásegítés, ha jobban nyomod, a motor is erősebben segít.
Működtető feszültség: 48V nominális (40-54,6 V között lehet az akkumulátor feszültsége töltöttségi szint függvényében). Teljesítmény: 500 W, Rásegítési fokozatok száma: 4, Vezérlő legnagyobb áramfelvétele: 15 A Nyomték: max. 80 Nm Elérhető maximális sebesség: limitált 45 km/ó. Nettó tömeg: 3,6 kg (csak a motor tömege, lásd lejjebb) Középcsapágy hossz: 68 mm, 73 mm (más hossz esetén érdeklődj!) Vízállóság: IP54 Jótállás: 2 év.
A készlet tartalma: - középmotor, - választott kijelző:
VLCD5 8PIN - USB telefon töltéshez, feloldható sebességlimit, csatlakoztatható gázkar/fékszenzor, különálló vezérlőgombok,
- 42 fogas első lánckerék, - 2 db hajtókar, - gázkar, - érzékelős fékkarok bowdenes fékhez, - sebességérzékelő, - gyorskötözők, - szükséges kábelek, csavarok, kellékek.
Figyelem! A középcsapágy ház belső átmérője nem lehet 33,5 mm-nél kisebb. A 73 mm-es középcsapágy hosszúsághoz extra alátétek szükségesek, melyeket kérésre biztosítunk. Rendeléskor mindenképp jelezd ezek szükségességét!
Egy kis kínai nyelvlecke összeszerelési videó: Ez az átépítő készlet nem alkalmas kontrás kerékpárokhoz! (Létezik kontrás bringákhoz való verzió is.)
Bekapcsolni csak a pedál forgatása nélkül szabad!
A kerékpárra kb. 3 kg plusz tömeg kerül a TSDZ2 átépítő készlet felszerelésével. Ez nagyjából így áll össze:
A motor, kábelek, fogaskerék tömege:
A VLCD5 kijelző, kábelek, gomb tömege:
A hajtókarok tömege:
A kerékpárból az átépítés során ki-, és leszerelt dolgok tömege (ez nyilván minden biciklinél más, ez egy példa):
A beépítésre kerülő tömeg: 3831g + 411g + 441g (=4683g), amiből lejön a leszerelt cuccok tömege, vagyis kb. 3 kg-mal lesz nehezebb a kerékpár a motort tartalmazó átépítő készlettől. Ehhez jön még az akku tömege.
Hátrány: beépítésével jogilag már nem minősül kerékpárnak/elektromos kerékpárnak a bicikli. Közúti forgalomban nem vehet részt a jelenlegi jogszabályok alapján. (EU rendelet szerint maximum 250W teljesítményű lehet egy elektromos bicikli, a rásegítés 25 km/ó fölött meg kell, hogy szűnjön és nem lehet a kerékpáron gázkar.) Sokan az így átalakított kerékpárjukra segédmotoros biztosítást kötnek és eképp használják. Mások kerékpároznak vele, hiszen a gázkar leköthető, a sebességlimit meg átállítható és védett menüben van, nem látszik a kijelzőn normál esetben.
Értékelés-véleményezés
A termék értékelése:
(0/5) 0 szavazat
Szóljon hozzá Ön is! Ehhez már csak be kell jelentkeznie weboldalunkra.
Értékelés-véleményezés